zaterdag, november 19, 2005

Ignis-Haka service










Hallo mensen,
Hadden een maandje terug een andere wasmachine gekocht Ignis AWV093, niets bijzonders maar wel scherp geprijsd. Deze week deed hij dus helemaal niets meer he, dacht direct is goedkoop nu duurkoop ?? nee he. Donderdag Ignis (via Haka) gebeld en men zou terug bellen , vandaag is het zaterdag en de wasmanden puilen uit en er was nog steeds niet gebeld. Aargh ik ergerde mij tot een kookpunt, Haka gebeld en behoorlijk tekeer gegaan, ook als is het zaterdag garantie is garantie. Na veel geemmer en in de wacht te zijn gezet, gingen ze in op mijn eigen voorstel om een uit de winkel (nieuw) te bezorgen en de andere mee retour. Nu 1/2uur later is mij een nieuwe Ignis wasmachine bezorgd en de andere hebben ze laten staan, hij wist niet dat deze mee moest. Is misschien nog wel te verkopen... of handig voor onderdelen.
Hahaha de brutalen hebben de 1/2 wereld, ja soms moet je wat bewegen om in aanmerking te komen voor Garantie..
Goed weekend allemaal ik ga wassen ; )

1 opmerking:

Anoniem zei

Miele... er is geen beter ;-)

Dikkop.