dinsdag, november 22, 2005

Koop geen Ignis AWV093 wasmachine

Mensen zoals ik al hieronder al eerder vermeldde kreeg ik een zeer snelle respons op mijn telefoontje naar Haka, binnen een uur een nieuwe vervanger. Maar nadat deze een vreemd schuurgeluid in het begin had gegeven keken wij elkaar alweer aan van nee he gaan we weer. Maandag wederom direct Haka ingelicht en deze zou een monteur van Ignis contact laten opnemen, met daarbij de opmerking als je over 2 dagen nog niets gehoord hebt dan bel mij maar weer. Dat beloofde al niet veel goeds nou tot op heden geen telefoontje gehad van de monteur. Deze wasmachine gaf om precies te zijn al na 3x wassen de geest met precies dezelfde klachten...lijkt me duidelijk KOOP DUS GEEN AWV093. Hier kan wel eens een productiefout inzitten 't is een slechte wasmachine. En wanneer ik morgen nog niets heb gehoord ben ik staat mijn geld terug te eisen ik weet niet zo net wel dan niet of ik er nog wel eentje wil hebben.

En wat lees ik in de folder van Expert dat de Ignis 1400 toeren is uitgeroepen als beste koop consumentenbond, dat is de AWV094 heb ik uitgevonden. Dus misschien is er nog hoop, dat wat betreft de wasmachine verder de handel van deze week : )verkopen is leuk het gaat je in je bloed zitten de pc' s die ik tot op heden (3 stuks)had aangeboden zijn allemaal verkocht.

Geen opmerkingen: