zaterdag, januari 28, 2006

En het is weer Weekend

Diederick�s handel en wandel
Na een rustige en best wel goede week tot donderdag. Ik wilde samen met een aantal collega's van mijn werk nog even snel de winkel leeghalen alles gaat aan het einde van de dag de kluis in.Ik was lekker enthousiast en spring in de kluis omhoog lekker slim als je net onder de kluisdeur staat, hard hoor zo'n deurpost van massief ijzer. Ik kwam met een noodklap weer op de grond terrecht en schrok me de tering, voelde direct aan mijn hoofd en allemaal bloed aan mijn vingers. Dus je raadt het al een gat in mijn hoofd, ik gelijk doekjes erop en het bloeden hield al snel op, even een paar suikerblokjes genuttigd en een glas water. Ik was inmiddels een paar kleurtinten lichter geworden en ben maar naar huis gegaan.
Het is nu zaterdag en ik heb de afgelopen dagen een beetje hoofdpijn gehad en last van schouders en nek, en heb een bosje haar op mijn hoofd dat wil je niet weten : ). Dus iedereen een goed en lekker weekend en kijk omhoog voordat je wilt springen.






Gegroet Diederick

4 opmerkingen:

Sebastiaan Brozius zei

Hé Died, is het gat alweer gedicht?
Je weet toch dat je van een kluis niet kunt winnen?

Diederick zei

He die Bas jaha al na het weekend weer in orde. Hoeist verders bij de Koops Furness dan bij jullie boven de Kluis nog heel ?

Sebastiaan Brozius zei

Yup, kluis is nog heel.. maar ik ga ook niet in de deuropening staan springen van dat ding...

;-)

Diederick zei

Mja Ok nog niets veranderd lees ik wel..
Doelde meer op de kraak en brand bij de CT achter.. Hoe gaat de uitrol van SBC dan verders ? tzal wel errug druk zijn ,..
En de sfeer al ietsje beter of juist niet ?