woensdag, april 05, 2006

SmartPhone en andere ellende

Hallo mensen ik moet even iets kwijt, leuk dat alles tegenwoordig nieuwe techniek Blauwe Tand, UMTS, GPRS noem maar op en ooooh wat een voordeel hebben we ervan.
Ik heb sinds begin van het jaar een andere telefoon een zogenaamde Smart(?)Phone het is een
HP Ipaq 6340 om precies te zijn, mooi groot scherm en makkelijk in gebruik. Jaja
Ik had hiervoor een Nokia 3360(perfect toestel) maar was na bijna 3,5 jaar in gebruik te hebben gehad wel een beetje af de batterij trok het maximaal 30minuten tot een uurtje. Dus als ik gebeld werd viel hij meestal direct uit. Dus weinig gesprekken gevoerd via de telefoon de laatste tijd gelukkig hebben we ook nog zoiets als de MSN en mail, maar hier bereik je jammer genoeg nooit iedereen. Hierdoor had ik toen voor mijn gevoel een id compleet van de buitenwereld (behalve dan via mijn voice mail) af te zijn gesloten laat dit nu bij mijn HP Smart : ( Phone niets verbeterd zijn. Als ik gebeld wordt en hem aanneem is het 2 vd 10x Unable to answer the phone.
AAARRGGG is dit nu Smart nou nee toch dus zit er zwaar aan te denken om mij een andere telefoontje erbij aan te schaffen zeg maar voor het bellen en gebeld kunnen worden.
Ook ben ik namelijk na een zogenaamde vastloper van de Windows 2003ce telefoon, al mijn contactpersonen verloren en andere info zoals gemiste oproepen smsjes etc.
Dus echt een Smarte telefoon toch niet dan, verder heb ik inmiddels het geheugen opgeschroeft naar 1Gb, maar wat ik hier eigenlijk aan voordeel bij heb moet ik nog maar ff na gaan. Dus ja mensen denkt u na over een SmartPhone ga dan maar niet voor deze of een ander Windows mobile 2003 aangedreven telefoon de 5.0 uitvoering daar en tegen is een stuk stabieler.
Ik ga eens even surfen op het web over upgrade mogelijkheden hiertoe en knabbel ondertussen hoe toepasselijk op een aantal smarties.
Latersss

Geen opmerkingen: