zaterdag, november 12, 2005

Tijd voor Nederlands

Hallo bezoekers,
Ik ben vanaf vandaag weer verkrijgbaar in het Nederlands : ), ik mistte de grapjes die je makkelijk in het NL plaatst en in het Engels niet zo grappig zijn. Verder kun je je natuurlijk altijd beter uitten in de taal waarin jezelf spreekt dus NO More English blogging let´s talk Dutch again. Ik heb een lekkere week achter de rug, hij ging vliegensvlug voorbij ditmaal. We zijn woendsag avond bij Oma Busscher en Jans op visite geweest omdat oma een zere knie heeft en net jarig was geweest vorige week. Dus behalve een kaartje is het altijd leuk om even je gezicht te kunnen laten zien. Het was erg gezellig we hebben over alles en nog wat gekletst, Bianca met Oma en Jans aan de Port en ik aan de Whiskey waardoor we lekker slingerend met de auto terug naar Angelso ; ) gingen.

Vanochtend even naar de poelier geweest en 1,5Kg kippenvleugeltjes en pootjes gehaald deze in de marinade en vanavond lekker knabbelen. Zat gisteravond te zappen en kwam op de Duitse Ard een leuk kookprogramma tegen en krijg daar altijd zin in koken van dus ja vandaar.
Verder eigenlijk weinig tot geen nieuws dus kort geblogd.














De uitgeprocedeerde asielzoekers in Schiphol, deze mensen mag je direct naturaliseren en Kalou dan ?? Nee regels zijn altijd pijnlijk als ze over mensenlevens beslissen, dus als je mij vraagt naturaliseer niemand iedereen Zuruck is wel beetje hard maar voor iedereen wel net zo eerlijk....
Mazzolos allemaal.

1 opmerking:

Anoniem zei

endlich