dinsdag, april 25, 2006

Gratissssssszzzzzzzzzzzz

Even tussendoor men kent mij als een man die in alles handel ziet maar laat ik nu op het web ook zoiets gevonden. Maar alles (nou bijna alles dan) in mij zegt dat dit weer een of andere lokkertje is om een "klanten" database sneaky vol te krijgen ???

Het proberen waar wat mij betreft. ... knip en plak de volgende link in de adres balk van IE of Mozilla.

http://www.doemaardiemp3speler.nl/index.php?r=238334

En meldt je hieraan er moeten een aantal mensen op deze link geklikt hebben en dan zou dit product thuis worden bezorgd ?? Ben benieuwd
Geen ID en dacht vast niet maar het is het proberen waard..
Wie weet dus heb je net als ik een speciale spam e-mail box gewoon ff meedoen is altijd achteraf weer te verwijderen.

Dus help mij a.u.b. aan die 25 hits dan weet ik echt of dit ECHT is of wederom een linke manier om achter een zo groot mogelijke database met adressen te komen... (zal er wel weer in gestonken zijn ; )

Laters en alvast bedankt.

Hieronder het officieele persbericht van deze website:



Website verdient geld door iPods weg te geven

'S GRAVENHAGE, 20051228 -- Begin december is de website www.doemaardieipod.nl gestart met het weggeven van iPods aan klanten die via de website aankopen doen. Het principe is het werven van potentiële klanten door het weggeven van een kado. In ruil hiervoor moeten ze gebruik maken van één van de aanbiedingen. Zo is er een aanbod variërend van telefoonabonnementen, cursussen, vitaminepillen tot hypotheken en verzekeringen. Tevens zullen ze anderen moeten doorverwijzen naar de site die op hun beurt ook één van de aanbiedingen moeten doen.










Geen opmerkingen: